خبرهای داغ:
قهرمان بسیجی مسابقات دو و میدانی بین المللی مالزی عنوان کرد: این مدالها را تقدیم می کنم به کسانی شهدای قهرمان را تربیت کردند و آنها را در راه اعتلای میهن تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۱۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، ورزشکار بسیجی که در مسابقات بین المللی دو و میدانی کشور مالزی یک مدال طلا و دو برنز کسب کرده بود با حضور مسئولین استانی و شهرستان البرز، مدال های خود را در سر مزار شهید محمدحسین رضایی، به خانواده شهید تقدیم کرد. 

محمود محسنی قهرمان بسیجی دومیدانی بین المللی مالزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: الحمدلله که مسابقات بین المللی آسیا و حضور و قهرمانی بنده به لطف خدا خون شهدا بود، که آرامش ما را تامین کردند.

وی گفت: تمرینات سختی را برای مسابقات انجام دادم تا توانستم و نتیجه گرفتم و به آرزوی چندین ساله که داشتم رسیدم و پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور دیگر به اهتزاز در آوردم و توانستم یک مدال طلا و دو برنز برای میهن عزیزم بدست بیاورم.

قهرمان بسیجی دومیدانی بین المللی مالزی افزود: همان موقعی که در این مسابقات شرکت کردم نیت کرده بودم که این مدال ها را اهدا کنم به خانواده شهدا چون قهرمان واقعی همین شهدا و خانواداه شهدا هستند که از جان از عزیزانشان و از دنیا گذشتند تا حافظ امنیت و ناموس ایران شوند.

این قهرمان بسیجی درپایان عنوان کرد: من هم این مدالها را تقدیم می کنم به کسانی که این جوانان را تربیت کردند و آنها را در راه اعتلای میهن تقدیم کردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار